Meteostanice s bezdratovym cidlem

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Sobota Leden 7 14:56:11 CET 2012

Moje zkusenosti z mnoha podobnymi vyrobky.
Samotna deska tohoto vyrobku je delana uplne jinde nez se kompletuje a letuje se i ten kousek dratku coz je antena.
Rozeberte a preletujte kvalitne ten dratek anteny. Doporucuji preletovat i teplotni cidlo.
Tot moje zkusenosti s mnoha kusy od Conrada, ktere se mi dostaly na stul.
Vetsinou v techto mistech zapracovala oxidace a pripapadne spatne letovani.
Uz se tomu dost let nevenuji a tak berte s rezervou pokud vysledek nebude odpovidat mojemu navodu.
Jindra Polivka
From: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 07, 2012 9:26 AM
Subject: Meteostanice s bezdratovym cidlem

Jazisek mi najezil tuhle meteostanici
http://www.vlahova.cz/cs/rb60-radiem-rizena-meteostanice-jvd-system.html
Kdyz dam cidlo do jine mistnosti nez je stanice, tak je prenos nespolehlivy.
Existuje nejaka finta co by nebyla moc v rozporu se zakony, jak prodlouzit
dosah vysilani, abych to cidlo mohl dat treba na zahradu?
Naprikad mne napada nejaka antenka na cidlo nebo prijimac, dat do cidla
silnejsi baterky nebo tak neco