Re: Svetlo ke ctecce

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Sobota Leden 7 13:54:12 CET 2012

> Nekolik takovych smejdu jsem prosel a vsechny skoncily v kosi (je to
> nepouzitelne z duvodu svetla, ne upevneni) az jsem skoncil u
> http://www.amazon.com/Verilux-Natural-Spectrum-Deluxe-Travel/dp/B000F93508

Díky za recenzi.

Abych přidal trošku do mlýna, tohle jsem koupil před pár lety v USA v hypermárketu a kupodivu to překonalo moje očekávání, a to v pozitivním smyslu. Má to jednu ledku a dvě mikrotužky. Dítě s tím třísklo mnohokrát a pořád funguje. Kindla to osvětlí tak akorát dostatečně, i když světlo neosvětlí stránku rovnoměrně.

http://www.amazon.com/17228-Battery-Operated-Clip-Colors/dp/B002JLWVXW/ref=pd_sim_hpc_6

S manželkou se o to světýlko občas přetahujeme, když si chceme číst když děti spí. Takže se mi recenze hodí.

Vojta Bubník