RE: Gumetály - rozluštění

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Leden 7 00:06:36 CET 2012

A prezentovat to jako další slovo od Čapka, stvořitele robota? :) Někdo si
to třeba přečte a zbytku bude stačit, že ten člověk "vymyslel" robota.

Ještě trošku OT: Jak nejlépe oddělatelně připevnit diodové světlo na čtečku
knih? Jedná se o tohle z DX:
http://www.dealextreme.com/p/clip-on-flexible-led-reading-light-white-2-cr20
32-included-26822
Možností je trošku víc, ale mám obavy, že většina variant nebude držet moc
pevně, tak si říkám, že tady určitě někoho něco užitečnýho napadne. Zadní
strana čtečky je nějaký hliník nebo podobný materiál, je to Sony PRS-300. :)