Gumetály - rozluštění

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pátek Leden 6 22:03:27 CET 2012

zatial sa nevie nic nove. Pokusy s kratkymi protonovymi pulzami, ktore
mali vyradit velke mnozstvo neistot ukazali tie iste vysledky. Takze
teraz to musia potvrdit v inych laboratoriach. Vzhladom na to aka
publicita z toho bola americania mozno uleju par penazi na to aby
upgradli casomietu na ich experimentoch.
Podobne instalacie maju aj oni aj japonci ale takyto druh merani nikdy
nerobili lebo nebola vola postavit dostatocne presnu casomieru.
b.