Presný oscilátor 52MHz a 64MHz

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Leden 6 21:37:36 CET 2012

Juro, OCXO mel nejake  Banjo. Ja od nej mam 26MHz verzi s presnosti
+/-30ppb  ( http://www.ic72.com/pdf_file/o/93105.pdf )
Je to 26MHz, ale to neni problem  to vynasobit 2x.
A v Dancalech je pomerne kvalitni 13MHz - opet 4x a jsi doma.
( inspirace   http://ok1fmf.net/old/normal10mhz/index.html   u toho jsem
pouzil to OCXO 26MHz  a pak se jen nasobi 5x )
A nebo ja osobne mam k dispozici velmi kvalitni TCXO 6,4MHz a musel bys
jit 10x
JaKub