OT: VF ablace srdce

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pátek Leden 6 17:15:53 CET 2012

 Dobry den,

tak som si rozsiril okruh vedomosti.
Nevediac, co znamena "jicen" po slovensky, som si to vyhladal na
wikipedii (ktoru pouzivam aj ako prekladovy slovnik CZ/SK/DE/EN), takze
uz viem, ze je to "pazerak" a aj to, preco kone nemozu zvracat. :-)

Richard Kaliciak