OT: VF ablace srdce

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Leden 6 16:42:06 CET 2012

Zdravim a drzim palce,
oni tam musi napsat vsechny komplikace co se kdy vyskytly, stejne jako u leku.
Ja jsem mel cca pred 15 roky tri krvacejici zanety na jicnu.
Vysetreni takovou tou hadici, no je to hnus, ale da se to vydrzet. Dokonce jsem to absolvoval bez toho oblbovaku, protoze jsem
pred sebou mel jeste nejakou praci.
Pomohly leky a dieta. Nesmel jsem nic co ulpiva na jicnu, tj. pomazanky, cokoladu, ale ani alkohol, cigarety, kavu a ani caj.
Dneska vpohode. Jinak i pri tomto vysetreni se tou hadici muzou dostat k srdci a pak je problem ale opet velmi vyjimecne a snad
jen pri velmi vysokem poskozeni toho jicnu.
Tak se drzte a verte, ze bude lip.
Jindra Polivka

nooo tak pisou tam namatkou, ze se teoreticky muzou propalit az do jicnu
- coz neni tak strasne, ale ze se to pak vzdy zaniti a tento zanet ve
100% pripadu konci smrti

je tam toho dve stranky - asi to nechci znova cist!!

umrti se pohybuji v radech promile - chtel jsem se na to doktorky zeptat
(stara jako ja a se smyslem pro humor), jestli nebudu nahodou jubilejni
tisici pacient a kolik jich jim uz umrelo, ale pak jsem si to rozmyslel

S pozdravem
Radek Vicek