Detektor stekotu psa

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Leden 6 14:01:25 CET 2012

On Fri, 6 Jan 2012, Pavel Kadečka wrote:

> IMHO udělat zdroj s baterií je mnohem jednodušší než celej detektor.
> Hlavně už jsem ho x-krát dělal a mám 100% jistotu, že bude fungovat.

No jo ale ten conrad detektor je takovy placaty, kdyz se k tomu dobastli
baterie a nejake waterproof kryti tak to bude uz dost velke.

> Nicméně jsem nějaký zapojení dog bark detectoru našel, je tam i popis
> funkce:
>
> http://alectronics.blogspot.com/2011/01/latest-circuit-barking-dog-alarm.html
> http://circuitschematic.blogspot.com/2011/06/diy-sound-activated-lights-circuit.html

Jo na to jsem taky narazil. Nasel jsem i lepsi v tom smyslu ze tam byl MKO
a musel se ten zvuk opakovat v nejakem intervalu aby to seplo. Neco na
bazi filtru na urcite frekvence asi neni, respektive ja nic neobjevil.