OT: VF ablace srdce

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Leden 6 09:33:17 CET 2012

Jeste jsem zapomnel dodat, ze se do srdce leze z trisel po aplikaci lokalni
anestezie. Clovek je celou dobu samozrejme pri vedomi. Prubezne se meri
tlak automatickym tlakomerem - cca kazdych 10min, coz je trosku neprijemne.
Nejvic neprijemne pro me behem operace bylo, ze jsem se nesmel vubec hybat.
Pak by museli znova zamerovat ten trojuhelnik. Takze nebat se sestram rict
ze te neco svedi, nebo ze mas suchy rty. Jsou tam od toho. Taky se s nima
dalo celkem dobre popovidat, takze to pak utika o neco lip. Ono je to v
podstate vysetreni a operace najednou. Ted uz si nepamatuju jestli tam
davaji jeden katetr vysetrovaci a jeden ablacni nebo 2 a 1. Ale kazdopadne
je to jednim vpichem. Zapichnou takovy bazmeg ktery ma vic otvoru a
kohoutku a pres ne to pak zavedou az do srdce. To kde je katetr nemas sanci
poznat, neni citit vubec nic, cevy nemaji inervaci zevnitr. Jediny co
pocitis je tupa mirna "bolest", kdyz zavadeji ten "4cestny ventil". A potom
behem ablace citis takovy nespecifikovany pocit, ze se ti zevnitr ohriva
srdce. Jinak je to fakt bez problemova zalezitost.

PK