OT: VF ablace srdce

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Leden 6 08:53:33 CET 2012

Dik za super popis. Ta technika je fakt zajimava - kdybych si o tom mohl
jen cist. :-(

Nicmene je mi ted tak casto blbe (a hlavne dlouhodobe), ze se nedivim,
ze se doktori vyplasili a zenou to tak kach.

Zatim se zda ze vetsine lidi tahle technika vyrazne pomohla tak to
urcite stoji za to podniknout.

Dam vedet az bude po vsem jak to probihalo a jake maji nove
aparatky...kardio je ted v CB protezovanej obor jak mi rekla kamaradka
co dela u nas ve spitale tak uvidime.

Dik vsem kdo se ozvali.

Radek Vicek