OT: ledvinove kameny (Re: OT: VF ablace srdce)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Leden 6 06:16:12 CET 2012

Zdravím,
  no právě že by se nemělo stát nic, resp. to samé jako při všech předchozích
kontrolách. Nějaký problém by měl nastat až po 65536. kontrole  (vzhledem k
té nápovědě ) :-). Je ale možné, že použili 8bitovou operaci, to by pak bylo
skutečně po 256. inkrementu, ale ta nápověda je pak zavádějící :-).
  Zdraví Pavel