OT: Prosba - stažení firmware pro server

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Leden 6 06:05:02 CET 2012

Zdravím,
  na Aukru jsem koupil celkem slušný server Sun Fire X4150. Problém je, že
bych potřeboval upgrade firmware - BIOS, SP firmware, HBA firmware... Ve
verzích, které mám, jsou známé nedostatky - např. HBA hlásí přehřátí,
procesory nemají povoleny C-stavy, regulace větrání nepracuje optimálně
atd.
  Bohužel Oracle, který to po Sunu převzal, neumožňuje stažení ani tohoto
druhu firmware bez registrace na jejich webu, a pro její úspěšné završení
je třeba mít CSI (Customer Support ID), které pochopitelně nemám.
  Je zde někdo, prosím, kdo disponuje accountem u této firmy, a byl by
případně schopen dotyčný firmware opatřit ? Byl bych mu velmi vděčen.
  S pozdravem Pavel Troller