Detektor stekotu psa

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 6 00:33:11 CET 2012

Toto bylo zvládnuté s daleko menším výkonem jednotek MHz už na počátku 70.
let (velké téměř jako pračka, včetně monitoru, tiskárny a nedrncavých kol na
přepravu), jen lidem se furt cosi divného vtlouká do hlavy.

1000 umělých neuronů (nevím kolik synapsí) umělo po učení anglicky správně
přečíst kamerou snímaná slova a dokonce správně i předtím ještě neučená
slova v libovolné orientaci.

Původní Pentium mělo mít 100 umělých neuronů - samozřejmě programovatelných
"mikrokódem". Nakonec to lidem nebylo dáno, ale samostatné neuronové čipy se
vyráběly i jako rozšiřující karty do PC, ale taky pěkně drahé.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jakub Ladman" <ladmanj na volny.cz>

Dne Čt 5. ledna 2012 22:44:36 Jirka napsal(a):
> Jo jo, to bude brnkačka. Něco jako analýza řeči. Tuším dodnes spolehlivě
> nezvládnuté ani na "palebných" strojích, nebo ano?

No kolegové  a kamarádi co mají telefony s androidem rádi ukazují
vyhledávání
na google, nebo překlady do/z cizích jazyků přes vstup mluveným slovem ...

Vadí mi na tom, že to funguje přes server pouze při zapnutém připojení k
internetu, za to to ale funguje skvěle.
Takže arm v telefonu to nedokáže, ale servery pana gůgla ano.