Mala UV osvitka

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Leden 5 22:35:32 CET 2012

On mezitim nasel clanek, kde to autor pouziva, i kdyz malicko upravene:
http://www.elweb.cz/clanky.php?clanek=101

Zda se mi to jako zajimave pro domaci vyrobu...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 05, 2012 10:31 PM
Subject: Re: Mala UV osvitka

Urcite to bude fungovat. UVA je to spravne, vykon je az az.
Dokonce jsem o tom kdysi nekde cetl nejaky prispevek
v jakemsi foru, ze to lidi s uspechem pouzivaji.

Trochu blbe je, ze je to nizke, a ze teda bude svitit plosnym zdrojem
z male vzdalenosti. Jednak rovnomernost rozlozeni zareni asi nebude
idealni, navic to bude mit nectnost plosneho zdroje - vetsi bocni
podsviceni.
Lepsi by bylo, kdyby se dal ten vrsek zvednout (pokud je to rozkladaci).

PL