Hodiny na vodu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Leden 5 21:56:03 CET 2012

To je mozne, datum som si nevsimol. Kazdopadne popisuju to celkom
realne, udavaju 2 tyzdne prevadzky na jedno naliatie. A je fakt, ze
rovnake hodiny sa daju kupit kdekade a tie informacie su velmi podobne.

A nielen hodiny :-)
http://www.ecoprodukt.sk/produkty/kategoria/55/energia-z-vody.html

miro

PS: ja ich nijak neobhajujem, ani si ich nehodlam kupit. Len sa mi zda
ich prevadzka za uvedenych podmienok mozna.