OT: ledvinove kameny (Re: OT: VF ablace srdce)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Leden 5 21:36:30 CET 2012

Ale no dobře, každý někdy udělá chybu... Myslet si, že v medicínské
branži to není možné, by byla naivita.

Znáte mě, já rozhodně marketingové žvásty nežeru. Ale trošku jsem se
setkal s přístroji používanými právě v podobných oblastech, jako je ta
probíraná (myslím tím "zevnitř").

Čili: minimálně snaha o zabezpečení tam prostě je.

---
Jirka