Nekolik silnoproudarskych dotazu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 5 20:34:09 CET 2012

Dne 5.1.2012 10:08, Petr Simek napsal(a):

> No copak o to ale co delat kdyz prijde revizak a zmeri odpor mezi
> kovovou baterii a necim dalsim a reklamuje pospojeni ?

Tak, presne -  nikoho nezajima, ze je za tim plast. Kdyz jsem zacal
polemizovat o smyslu, revizak zacal s pohadkou, ze  mi nekdo muze treba
odpojit privod vody do baraku. Pak pripojit cisternu se solankou ( sul+
voda )
do toho pustit kilovolt proti zemi a až si strcim hubu pod kohoutek s
vodou pri cisteni zubu, tak me to zabije. A on pak prijde  o kseft,
protoze jsem nemel pospojeni a on me to schvalil do uzivani.
Nebo at si sezenu nekoho jineho. Jsou pri taci revizaci, kterym to nevadi.
Nenapadlo me tenkrat na tenhle argument nic rict  a jak jsem uvadel,
stalo to nejake vrtani a sekani navic ( nastesti protejsi stena jeste
nebyla nahozena, zak se vedlo tudy)
Ale na tu "pohadku" s cisternou solanky nezapomenu :-)
JaKub