Nekolik silnoproudarskych dotazu **

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Leden 5 18:00:04 CET 2012

Nevim jestli se to da takhle extrapolovat, ale vcelku se tomu nedivim.
Jezdivame s kamosi do Francie, vzdycky si tam pronajmem domek,
pripojime kompresory, horkovzdusne pistole, nabijecky, notebooky ... a
vytahnem meraky, sroubovaky a jdem jim tam opravit elektriku.
Pravidelne byvaji uplne uvolnene srouby u jisticu i zasuvek, obcas pro
jistotu jeste pekne vyzihane. Nikde jinde jsem to jeste nevidel, ale
pro me jsou uvolnene srouby v elektroinstalaci primo symbolem Francie
:-)

Ales Prochaska