Hodiny na vodu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 5 17:07:00 CET 2012

> Nikdy jste nestavìl tøeba malé rádio s vysokoohmovým sluchátkem napájené z
citronu ? :-)

Nestaval. Mna v podstate radiotechnika nechavala chladnym, asi som sa narodil v uz prilis modernej dobe.

> To je stejný princip.

No, stejny ako stejny. By ma zaujimalo, kolko nadsenia by bolo, kebyze tam nalejem cistu (demi) vodu, resp. este aj trocha popreplachujem. A ako sa to vysporiada s tvrdou (a nielen vapenatou ale aj horecnatou ci zelezitou) vodou Pri tejto prilezitosti som odolal pokuseniu si ukradnut z jednej krabice ne-slovensky navod :-)

Naviac by ma zaujimalo, kolko budenia sa da z tej "vody" vykresat, ked je to uz raz budik (mimochodom ma aj teplomer). Ale E13.99 nedam za to, aby som to zistil. Radsej som v inom globalizatore kupil fungl novy mobil za 9.90 na rozobratie, ze co v nom je... :-)

Najviac ma na tom s*rie ten pokus to predat ako eko(logicku/nomicku)  vec.

wek