Solarni nabijec

Ondrej Kolonicny ondrak na medoro.org
Čtvrtek Leden 5 16:11:57 CET 2012

Zkuste se podivat na:

http://www.powerfilmsolar.com/foldable-solar-chargers/foldable-products.php

Ja mam od nich 10W panel a opravdu do funguje.. Dobijim tim LI-PO
akumulatory pri ruznych akcich a v pohode. Opravdu jim to tech
deklarovanych 10W da. Ale bezne pri standardnim ceskem letu je tak kolem
5-6W trvale.
Viz treba:
http://4.bp.blogspot.com/-ljSPsqCAw6U/TkDRtCtlXQI/AAAAAAAAIi4/J8E2vrtpe_Q/s1600/IMG_3792.JPG
http://2.bp.blogspot.com/-dR15GeUjpTQ/TkDSJHvdzOI/AAAAAAAAIkE/DO9r1eFPPec/s1600/IMG_3792.JPG

http://blog.ok1cdj.com/2011/08/tradicne-na-tento-zavod-vyrazime-do.html

Ale tyhle panely jsou cenove trosku jinde, nez ty cinske, kterych je
plny ebay. Co jsem je mal tak vsechny se neblizili deklarovanym hodnotam
ani nahodou...

Ondra
http://blog.ok1cdj.com
http://hamshop.cz