MECH Vrtaky

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Leden 5 15:26:32 CET 2012

Já jsem měl takové šedé-šedočervené, všechny jsem je postupem krátkého
času vyhodil. Jednou jsem takhle vyhazoval baterky v obchodě do k tomu
určené škatule, navrchu na hromádce ve škatuli byly nějaké tyhle
akumulátory, kolik jich ale bylo uprotřed hromádky nevím. Ten obchod ale
nebyl Lidl :-). Nicméně s těmi červenými a teď černými LSD nemám potíž.
S pozdravem,
		Miloš Dašek