OT: Malý kviz na pátek (-2 dny)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Leden 5 15:10:38 CET 2012

Robot také byl vymyšlený termín a jak se ujal. Tak to můžeš zkusit u vás
i s Gumetátem možná se ujme až Higgs bude hledat název pro další boson
:-). Možná rozproudíš vášnivou vědeckou diskuzi. I
když nejsme v americe, tak nevím. Ale docela by mě zajímalo, jestli se
někdo nachytá :-)

ced

--
Explicit hoc totum, infunde mihi potum.