Nekolik silnoproudarskych dotazu **

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Leden 5 12:03:08 CET 2012

Jak jste přišel na oněch 40-50 stupňů? Domnívám se, že pravidlo
životnosti platí i při podstatně nižších teplotách, vlastně téměř
kdekoliv. Naopak pokud se dostaneme pod teplotu, při které je životnost
udávána, tak by se měla prodloužit.

K té polovině: ona problematika je velmi složitá, čili polovina na deset
stupňu je skutečně takový inženýrský pracovní údaj. Jinak lze najít, že
u polovodičů nejde o polovinu, ale dokonce 1/10^2,5 (neověřoval jsem to
ale dále).

Závěrem řečeno: chladit, chladit, chladit. Ovšem nejde o nic nového.

---
Jirka