Nekolik silnoproudarskych dotazu **

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Leden 5 09:58:15 CET 2012

On Thu, 5 Jan 2012, RV wrote:

> Co se tyka spektra - novejsi LED maji spektrum prakticky naprosto stejne jako
> bezne tripasmove zarivky (8xx) - pouzivaji se totiz prakticky stejne
> luminofory.

Jo ale musite si je koupit ve specializovanem obhcode jako LED pasky. Ted
jsem v Kontaktu v CB nakoupil par LED pasku na ruzna pracovni osvetleni -
jsou tam Cree LED teple bile 1050lm/m a sviti to nadherne jak zarovka ,
opravdu prijemne svetlo. Ale to co je normalne v obchodech jako hotova LED
svetla je takovy modrofialovy hnus, nechapu ze si to nekdo koupi.
I vetsina LED pasku co se prodava sviti hnusne..