vypinac kolebkovy "rocker" do panelu na matici - co nejmensi ?

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Čtvrtek Leden 5 09:44:08 CET 2012

RS136B z TME, ale myslim, ze je trochu vetsi. Vypada a montuje se pekne,
ale kvuli centralni matici jsou vyvody stisnene u sebe a to je zase
otrava...

Hezky den,

Ivos

---