Nekolik silnoproudarskych dotazu **

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Čtvrtek Leden 5 08:05:37 CET 2012

;-)))
nie celkom.

Pre 230V na svetelnych okruhoch je moznost stratit pri nominalnom prude
2% napatia, co je necelych 5V. Ak budete pri tom istom prude ratat s
napajanim na 12V, tak ta strata bude uz podstatna a na LED ziarovke
nebude 12V...a nasleduje sklamanie z "hroznych cinskych/polskych/inych
vyrobkov" pre LED osvetlenie.
Vid thread o LED pasoch.

Skusenost z minuleho tyzdna s montazou pod kuchynskou linkou.
LED pas s tabulkovym maximalnym prikonom 72W (5m , LED 5050 biela, v
puzdre su 3 LED v serii, mimo puzdra zrazaci odpor 91R z 12V na kazde
puzdro) sa zdal uplne zly pri napajani z jednej strany, priserne sa
hrial na strane napajania, nesvietil rovnomerne, bral na 12V nieco cez 2,8A.
Prvotne sklamanie.
Rozsekal som ho na 1m useky, napajanie z oboch stran (zaciatku aj konca
pruzku) a hla, uz mam 67W... Este by sa asi dalo ist na mensie useky...a
asi by sa tych 72W dalo dosiahnut, aj ked to na prve zapojenie nevyzeralo...

Dodo