Nekolik silnoproudarskych dotazu

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Leden 5 00:01:35 CET 2012

Ehm...no dobře. Podobný názor existuje třeba i u návrhu DPS. Akceptujete
ho? Já určitě ne.

Ještě jinak: jestliže půjde o rozvod v rozvaděči (zařízení, apod.), tam
jsou pravoúhlé svazky opravdu zvykem,  protože jaksi působí i
uspořádaně. Ale něco, co zakryjete omítkou a už nejspíš nikdy neodhalíte?

Asi bych skutečně defaultně šikmo netahal, ale v případě potřeby bych
moc neváhal. Samozřejmě dokumentovat, jak už to bylo uvedeno.

Ještě maličkost: přepona trojúhelníku bývá kratší než součet odvěsen ;-)

---
Jirka