[OT:] Problem s PDF ulozenym na webu

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Leden 4 23:39:52 CET 2012

Převod písma do vektoru je právě v OOo/LO to nejmenší.

Instalujte si ten font (pokud ho nemáte), napište text v editoru Draw,
pravým myšítkem převeďte na křivky, označte vše, exportujte výběr do
vhodného vektorového formátu (netuším, co ten Word akceptuje), pošlete
mu to.

Použít by šla i bitmapa ve vysokém rozlišení a fyzicky ji v dokumentu
"stáhnout" na správný rozměr (tj. ve skutečnosti nezmenšovat), ale
vektor je samozřejmě lepší.

---
Jirka