Nekolik silnoproudarskych dotazu **

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Leden 4 23:05:59 CET 2012

jj, toto je velmi dobry argument.
Akurat som rozmyslal nad nejakou zalohou na kotol, je plynovy, ale ked
nejde elektrika tak nekuri. Vo Francuzsku vypadava elektrina tak raz do
mesiaca a v zime casto aj na niekolko hodin.
Uz som si objednal dieroskop aby som videl kade to mam natahane, tak tam
asi pridratujem aj maly zalozny system na svetlo.
b.