Nekolik silnoproudarskych dotazu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Leden 4 21:17:37 CET 2012

Zdravím,

asi pred 8 roky jsem delal rekonstrukci baráku a elektriku si také dělal sám.
Před tím jsem si přečetl několik příruček pro elektrikáře, abych věděl kolik
zásuvek na jeden okruh, kde jsou doporučeny kabely atd. Celkem asi týden
večerní četby.
Pak jsem se domluvil s jedním elektrikářem který mi navrhl rozvadeč - počty
jističů, okruhy, chtániče atd. Celkem to byl asi  půlden práce a tak za to
také dostal zaplaceno.
Zapojení jsem dělal kompletně sám.
Pak přišel revizák, prohlídl to, změřil  a teď přesně nevím co, mám pocit, že
odpor nuláku  v každé zásuvce,  napsal mi papír a šel. Byl to první revizák na
kterého jsem narazil a vůbec ho nezajímalo kdo to dělal.

Pokud se něco nezměnilo, tak by to mělo fungovat stejně.

Petr