Nekolik silnoproudarskych dotazu

KarelM a8dtljb na gmail.com
Středa Leden 4 20:26:33 CET 2012

Projekt mam, ale to je jen projekt pro stavebni rizeni, tam je minimum
zasuvek, snad jen dve v kazde mistnosti a minimum osvetleni, proste jen
aby to proslo pres urad. Co se tyce revize tak se budu muset domluvit s
nejakym revizakem, jestli bude akceptovat, kdyz si elektriku udelam sam.
S nakreslenim vlastniho projektu pocitam, nema prosim nekdo nekaky
projekt elektro v RD pro inspiraci? To ze nema cenu se ptat na
elektrika.cz je mi jasne, i kdyz mam nejake zkusenosti s
elektroinstalacemi, ale bohuzel prevazne jen z panelaku, z domu tak
15let nazpet a to se jeste tenkrat tahaly ty kabely zesikma aby majitel
usetril. V modernich trendech instalaci nemam prehled. Nastupuje krize
cislo dve, tak se snazim setrit kde to jde, elektrikare za litr na
hodinu platit nehodlam.
Diky
K.