Nekolik silnoproudarskych dotazu

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Leden 4 19:02:23 CET 2012

Nevim kolik co stoji u haegera, ale podivejte se na ceny u Bonegy,
vychazi to u nich dobre. Knizka asi neexistuje, snad nikde se tak nemeni
normy jako u elektroinstalaci.
Proctete diskuse na elektrika.cz, ale radeji se tam neptejte, protoze ti
odbornici by Vam dali co proto a rekli at to date nejakemu elektrikari.
Na novostabvu byste ale mel mit projekt od projektanta a podle nej by to
mel udelat elektrikar a nakonec revizak by mel udelat revizi, jinak Vam
to nepripoji.

Martin Hanek