[OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Leden 4 12:54:23 CET 2012

 4.1.2012, 12:50:49

Sfinx delal predevsim smaltovane nadobi, takze asi poctivej
hlubokotaznej "rez".
Minochodem, funguje ta fabrika jeste, ci nejaky jeji pohrobek, nebo se
uz nad ni totalne zavrely vody ceskeho novokapitalismu ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz