[OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Leden 4 10:14:49 CET 2012

 4.1.2012, 10:09:21

0,1mm, i s barvou, podle mereni lidl suplerou. Z pohledu
bastlirsko-kutilskeho povazuji tyhle plechy z napojovych
plechovek za jednu z nejuzitecnejsich veci produkovanou soudobym
spotrebnim prumyslem.
V dilne jich nam neustale nekolik v pohotovosti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz