[OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

Středa Leden 4 09:55:17 CET 2012

Ten plech ma opravdu jen 0,1mm? Zrovna budu kupovat Al folie 0,05 a 0,1
mm na podlahove topeni.
http://www.keramet.cz/?i=294/hlinikove-al-folie
do 0,1 tomu jeste rikaji folie. Budu rezat do polystyrenu drazku pro
trubku, a tou folii to vylozim pro odvod tepla. Predpokladam, ze to
jeste pujde tvarovat v ruce podle hrany polystyrenu. Jinak maji tam i
plechy 0,2mm (takze 0,2 uz je plech).
Andel