Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Leden 4 09:01:03 CET 2012

Asi to bude v porovnání s diskutovanou verzí celkem jedno. Ale z hlediska
komfortu součástek je určitě lepší horkovzduch. Jakýmkoli primárně sálavým
ohřevem se totiž nejsnadněji ohřívají plastová pouzdra a nejpomaleji kovově
lesklé vývody a cín.

Kdysi jsme s jedním kamarádem v troubě přes víkend osadili asi 10 m2
prototyp LED obrazovky. Ale byla větší a horkovzušná, asi za 1500 Kč. Postup
jsme nakonec vychytali včetně předehřevu - desky ležící na troubě a přikryté
alobalem. Poměr mezi dobou předehřevu a přetavení se řešil poměrem počtu
desek venku a uvnitř:-)

(za odrtranění OT se nepřimlouvám, ale rovnou jsem ho odmazal)

PH

From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Tak jsem zjistil, ze v Liberci nemame Tesco, jen nejakou odnos pouze na
jidlo ;-)
Jak by si stala trouba, ktera pouziva misto topnych tyci halogeny,
nedalo by se to lip ridit? Tu jsem videl obcas v Kauflandu.
A jeste zvidava otazka, jak si stoji EEPROM technologie vystavena
teplotam 240 stupnu po minuty? Myslim tim z hlediska zapamatovani
ulozene informace, aby se data retention pak nesnizila na mesice...
A nakonec co me v teto souvislosti napadlo - nezkousel nekdo pouzit
laminovaci fotorezist jako nepajivou masku? Asi vyssi teploty nevydrzi, ze.