[OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

Úterý Leden 3 23:35:54 CET 2012

To bych poprosil nejake foto, prip. video.
To je takova ta minitrouba co ji maji treba ted v Globusu za 800, koukal
jsem do ni, dole 2 topne tyce, nahore 2 topne tyce, termostat, casovac?
To se fakt upece cele na tech cca 240 stupnu a vsechno to vydrzi? To
musi docela trvat...