OT: Re: Dave a ctyri vrtule

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 3 21:02:10 CET 2012

No, na to stačí vypnout zvuk. Horší jsou ale ty ksichty s vyvalenejma
bulvama, to aby si člověk vyhrál ve videoeditoru s nějakou maskou a na
to zase hodnota těch "spotů" není taková...

Pan doktor Kubáč to tu myslím nedávno pojmenoval coby diagnózu....

Pro rýpaly: já vědět, že takhle působím, tak mě nikdy nenapadne točit
videa, kde vystupuju. On to navíc ještě zdůrazní prací s kamerou...

---
Jirka