pouzitie optotriaku

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Leden 3 17:06:57 CET 2012

V některých aplikacích se optotriaky prorazily a než se prorazily
definitivně, chovaly se nějaký čas jako spínací generátor cca20-30Hz. Ze
zajímavé, že za němi zapojené, vetšinou spínané zdroje tothle vydržely
snad všechny. Ono to možná až tak zajímavé není, ale při dnešní kvalitě
součástek je to aspoň obdivuhodné :-)
S pozdravem,
		Miloš Dašek