Diga ex88 video problem

Pondělí Leden 2 20:45:42 CET 2012

2012/1/2 David Belohrad <david na belohrad.ch>:
> ad 1) vyzkousim (ma to cinch vystup, ale mam prilis kratky kabel abych to
> spojil s tv).
>
> ad 2) Pres scart nejede vubec nic, tedy ani audio. Audio ovsem funguje na
> optickem spojeni s vezi.

Mohl by být vadný přepínač mezi AV výstupem toho DVD rekordéru a
externím zdrojem (tj. SCART AV2), resp. nějak zablokovaný na přepnutí
na AV2. Proto na televizi nevidíte nic kromě toho obrazu ze satelitu.
To by byla ta lepší varianta, ta horší by byla, že odešlo něco jiného,
tj. nějaký důležitější IO.

Mám set top box, kde takový přepínač tvoří IO HCF4053. Dá se nahradit
třeba pomocí relátka nebo přemostit natvrdo (pak ale nebude fungovat
AV2, tj. ten satelit).

Otevřete to a najděte cestu na DPS od výstupu videa a audia na SCARTU.

P.K.