Pokusna deska pro PIC32 - bylo Jak na WiFi s MCU a MRF24WB0MB

Pondělí Leden 2 10:14:06 CET 2012

Nevim jak velke jsou rezervy, treba AT(X)mega ma tusim 10000
garantovanych cyklu, coz mela aspon kdysi i EEPROM 24Cneco a tu jsem
zkousel, vydrzela jen 3x tolik a pak uz si bunka nepamatovala poradne
nic...
Ted koukam na atmel a je stejny pocet pro 25 a 85 stupnu, lisi se data
retention... Proste bych to tak optimisticky nevidel ale zkouset to ted
teda nebudu (PIC32 me stal u Farnelu 260Kc ;-) )