Pokusna deska pro PIC32 - bylo Jak na WiFi s MCU a MRF24WB0MB

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 2 08:56:00 CET 2012

Tak to je neprijemne, pokud to nevite Vy, tak to asi nijak snadno opravdu
nepujde (mam Vas za velkeho znalce PIC).

Ono to odumreni (resp. snizeni spolehlivosti) flash neni az tak velky problem
kvuli cene vlastniho chipu, ale spis kvuli problemum s jeho pripadnou vymenou.

Ja to teda urcite nevzdam, nakonec na PIC32 chci z PIC24 prejit prave
kvuli moznosti behu v RAM. Takze si na to budu muset vyrobit nejaky
bootloader a resit to sam.

Kazdopadne diky vsem za info.

PL

*********************************

From: "j s" <jarin.hw na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 02, 2012 8:33 AM
Subject: Re: Pokusna deska pro PIC32 - bylo Jak na WiFi s MCU a MRF24WB0MB

Neviem o nijakom sposobe ako to urobit a pravdupovediac ani neviem na
co by to bolo dobre - teda to ladenie z RAM namiesto z FLASH.
Snad jedine rychlejsie stahovanie programu (nemusi sa cakat na mazanie
FLASH), ak sa to urobi korektne. S ICD3 ide prepisat cele PIC32 s
polmega FLASH radovo v sekundach. Loader do RAMky by teda musel byt
rychlejsi a verte mi, nebude to trivialne. Obmedzeny pocet E/W cyklov
mi nepride ako limitujuci faktor - uz som pisal, ze tu mam jedno
PIC32, ktore pouzivam ako ladiaci kus, trapim ho asi jeden a pol roka
a nic mu nie je. Tipujem ze este par rokov vydrzi. Ak by mi aj po roku
odisla FLASH, tak si za par striebornych kupim nove PIC.

Ale pre hobby aplikacie, kde sa clovek nemusi spravat racionalne a
ekonomicky, mi to pride ako celkom zaujimava tema.

J.S.