Pokusna deska pro PIC32 - bylo Jak na WiFi s MCU a MRF24WB0MB

Pondělí Leden 2 08:52:45 CET 2012

Taky prvni vec, co me napadla, ale nakonec cert vem FLASH, jestli bude
realna zivotnost alespon nekolikrat vyssi bez naroku na budouci
spolehlivost, tak to na takove to domaci ladeni staci.
Spis by asi bylo zajimavejsi nakopirovat casove kriticke casti programu
do RAM, kvuli rychlosti, FLASH umi jen 30MHz coz znamena pri 80MHz 3
cykly pro pristup. Coz ale zase asi bezne nevadi, protoze je cache a
navic se FLASH cte tusim po ctyrech? 32b slovech. Mozna kdyz je
provadeni programu velmi nesekvencni, mohlo by to mit efekt.
Ale co se tyce nastaveni options pro linker, asi by to slo, kdyz
prekladac zrejme vychazi z gcc