Pokusna deska pro PIC32 - bylo Jak na WiFi s MCU a MRF24WB0MB

Neděle Leden 1 21:42:49 CET 2012

No je to na jednostranne s hromadou propojek na druhe strane - zkusim
udelat fotku az to vyhrabu ze zmeti dratu ;-) Proste je to pokus, pak
udelam peknou dvouvrstvou jako modul.

Mimochodem, tyhle PICy maji flash jen na 1000 cyklu? To asi brzy skoncim ...