Simulator v prehliadaci

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Středa Únor 29 21:57:55 CET 2012

To nevadi, cim je vyjadrovanie zlozitejsie, tym to bude zniet
fundovanejsie :-)

Priznavam sa, ze som zatial ani nic podobne nehladal, len ma toto
oslovilo primarne ako vhodny komunikacny prostriedok sem do konfery,
a kedze sa komercne licencovanemu softveru az na par vynimiek uplne
vyhybam, spomenul som aj tieto vyhody online simulacie.

Kazdopadne vdaka za info.

L.