Pokus s odkazem (bylo: Re: Minolta magicolor 1680MF divne barvy?)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 29 17:08:49 CET 2012

Jelikož mě právě už asi po sté nakrklo, proč snad každý druhý do
konference posílaný odkaz musí být zalomený a tedy neúplný, resp.
neklikací (v archivu), tak to zkouším poslat já, zda se to taky stane:

http://www.tigris.cz/barevne-rezimy-(rgb,-cmyk,-).html

---
Jirka