Re: Rozvodnice

JB asrock70 na seznam.cz
Středa Únor 29 16:26:12 CET 2012

Duvod je jednoduchy respektive jsou dva
- 1.1M statnich zamestnancu vymysli nesmysly, aby zduvodnili svou existenci a posilili nadeji ze se z jejich pozice stane oddeleni a oni jeho vedoucim.
- velke a drahe firmy umyslne vytvari bariery proti male drave a levne konkurenci

System je propracovan do nejmensich detailu, stat ma vlastni vydejny diplomu pro sve zamestnace, (ruzne socialne spravni fakulty pro radove zamestnace, politologie a prava pro ty vysse postavene) tato skupina mimonu je specialne vychovanana a vymysli perly typu odborník na vymetání komínu a nove odbornik na prikladani do kotle, kdyz k tomu pripojite kreativce v parlamentu nemuzete se divit perlám typu objektivní zodpovednost majitele auta, a jinym poslapavanim zakladnich prav nemajici obdobu ani v 50 letech. System je dnes jiz tak daleko, ze je je schopen sam sebe "demokraticky" volit a zvolit.

V soukromem sektoru je to podobne, mate zde ruzne bezpecaky polohasice, kteri potrebuji zduvodnit svou nepostradatelnost a pak zde mate molochy, ktere jiz skoro nic nevyrabi a potrebuji zduvodnit a zachovat sve drahe 3x preprodavane zbozi neni nic jednodusiho nez zaridit si omezeni a tim omezit konkurenci.

Problem je, ze tech par poslednich "neperspektivnich" techniku ,kteri pracuji v prumyslu, zemedestvi a vytvari hodnoty to v konecnem dusledku musi vsechno zaplatit.

J.