MECH: vypocet nosniku

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Úterý Únor 28 16:58:02 CET 2012

alebo potom mitcalc...
http://www.mitcalc.com/en/products.htm
mozno ze by stacila ta 30dnova verzia..
m.

-----Original Message-----
From: Koder Petr
Sent: Tuesday, February 28, 2012 2:18 PM
To: 'HW-news'
Subject: MECH: vypocet nosniku

Zdravím,
Již nějakou chvilku hledám výpočet pevnosti (ohybu) pro podepřený nosník z
dutého čtvercového profilu (např. běžný 20x20x2). Ideálně pro bodové
zatížení.
Nevíte prosím někdo o vhodné aplikaci pro výpočet takového nosníku? Protože
jde o jednorázovou záležitost, byl by asi nejlepší nějaký applet nebo free
aplikace. Teorii znám, tabulky mám, jen se mi to nechce počítat na papíře
(více variant) a na internetu nemohu nějak najít...

Předem děkuji za radu či odkaz
Petr