Multiplatform App w Java a .dll

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Úterý Únor 28 16:02:04 CET 2012

Zdravim,

DLL zvyknu mat v sebe tzv. "resources", v Pascale/Delphi automaticky
generovane a includovane direktivou {$RESOURCE *.res}, ak si este
pamatam. Samozrejme to este nemusi znamenat, ze sa autor vobec snazil
dat tam pravdive informacie. Tieto informacie by malo ist precitat
pomocou nastrojov na analyzu spustitelnych suborov, napr. tdump,
Resource Hacker a podobne. Kedysi este vo Windows 98 vo File/Properties
bola na to specialna zalozka, ale potom sa to asi vytratilo.

Inak neviem ci hovorime o rovnakej veci, ale pojem "otvorenost" chapem
diametralne inac nez skryvanim/neskryvanim roznych funkcii OS,
teda Windows API. Nemam umysel rozputavat flame, len ma zaujalo, ci ide
o anonymneho autora open source DLL, alebo nieco uplne inac "otvorene".

L.