OT K cemu se java opravdu nehodi

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Únor 28 12:41:36 CET 2012

Na táboře jsem občas sledoval pár dětí, co pařili Minecraft a dlouho jsem
nemohl přijít na to, proč je ta hra hak hardwarově náročná, když má grafiku
asi jako Quake 1, kterému stačilo p100 s 16 MB RAM, ... pak jsem zjistil, že
je udělaný v Javě:-)

Myslím, že s multiplatformností by se to nemělo přehánět, resp. co brání
kompilaci např. z C do nativních aplikací několika systémů?

PH

From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
Tak to já mám lepší zkušenosti, z mého pohledu tak odhadem 3/4 javových
projektů pod Linuxem chodí velmi dobře. Příkladem budiž třeba i hra
Minecraft,
kterou mé ratolesti pravidelně gamesí, samozřejmě nativně na Linuxu, a někdy
mi i říkají, že to běží lépe a stabilněji, než když jsou u kamaráda s
windows.